A2 Code

Wat betekend een A2 Code

A2 Code

Berichtdoor rick74 » zo maart 11, 2007 6:20 am

De (restant)vordering is opeisbaar gesteld

U Heeft de achterstand niet (kunnen) betaald. Nu is het gehele openstaande bedrag opeisbaar gesteld.
rick74
Site Admin

Re: A2 Code

Berichtdoor voortje » di aug 03, 2010 11:50 am

hallo...

ik wilde hier wat vragen en ff me hart luchten omdat ik laaiend ben op een bepaalde instantie... mijn man is in september 2005 in de schuldsanering gekomen. 3/4 jaar later leerde we elkaar kennen. snel daarna getrouwd. wel op huwelijkse voorwaarden. in september 2008 heeft de rechtbank hem een schone lei gegeven. door doordat hij o.a. 100% had afbetaald.. tis geen geintje. we erg blij. in januari 2009 hebben wij één van die schuldeisers die op de lijst stonden van de schuldsanering een aangetekend brief gestuurd omdat zij nog steeds een code a2 hadden staan. iedereen had hun codes weggehaald behalve hun. nu zijn we anherhalve jaar verder en is de a weg maar de code 2 staat er nog. we hebben de papieren bekeken en ze hebben de code in 2005 erop gezet. daarna zijn ze mee de schuldsanering in gegaan en hebben 100% hun centjes trug. nu weigeren ze de code weg te halen. wat ik nu niet snap is dat code 2 betekend dat het geld nog opeisbaar is. maar we hebben zwart op wit ondertekend door de rechter dat zij alles hebben gehad wat mijn man hun schuldig was. is dit terecht. hoort het dan geen H code te zijn??
voortje
Starter

Re: A2 Code

Berichtdoor rick74 » di aug 17, 2010 8:15 pm

Beste Voortje,

Is het niet zo dat die code blijft staan tot 5 jaar na opheffing van de schuldsanering?

gr,
Rick
rick74
Site Admin

Keer terug naar A2 Code