Hoe kan ik mijn gegevens opvragen?

Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen over BKR registraties

Hoe kan ik mijn gegevens opvragen?

Berichtdoor rick74 » zo maart 11, 2007 12:28 am

U kunt uw gegevens opvragen bij iedere willekeurige bank in Nederland, ook als u hier geen klant bent. Het opvragen van uw gegevens doet u als volgt:

Bij iedere bank in Nederland ligt een consumentenbrochure ‘Wat doet BKR voor mij?’ Aan deze brochure is een aanvraagformulier gehecht waarmee u uw gegevens kunt opvragen. Dit aanvraagformulier vult u in.
U overhandigt het ingevulde formulier aan de bankmedewerker en legitimeert zich met een geldig identiteitsbewijs.
U betaalt de bankmedewerker € 4,50. Dit zijn de kosten voor het doen van een inzage.
De bank stuurt het ingevulde aanvraagformulier naar BKR. Normaal gesproken ontvangt u binnen vijf werkdagen het gevraagde overzicht op het opgegeven adres.
Als u uw gegevens snel wilt inzien, kunt u deze ook bij het BKR in Tiel zelf ophalen. Maakt u dan wel minstens drie dagen van tevoren telefonisch een afspraak met de afdeling Inlichtingen & Inzage. Net als bij de bank is het betalen van € 4,50 en legitimeren verplicht. Het BKR kantoor is op werkdagen open voor bezoek van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.
rick74
Site Admin

Keer terug naar BKR F.A.Q.